Va va voom!

2010-08-06 | 14:12:55 | 2 Kommentarer

Igår åkte jag och Niklas till Sara och Nicke i Finspång som var hund&lägenhetsvakt
åt Nickes pappa och hans sambo. TV-spel, sällskapsspel och kejderökande, sådär mysigt ni vet.
Senare på eftermiddagen åkte våra män och repade så då bestämde Sara och jag
att vi skulle knalla ner till Systemet och köpa bärs och cider. Gud vad jag har saknat öl!
Har bara druckit vodka dom senaste gångerna. När vi kom hem igen droppade det in allt fler
människor. Bland andra Eve och Malin, så vi 4 tjejer satt på balkongen och pratade.
Jag och Niklas sov hos hans farmor och farfar som är på Åland för tillfället.
Nära och bra.

Innan vi åkte hem svängde vi förbi Viberga där jag bland annat köpte det här:


Det är en kroppsspray som doftar jättegott av äpple, lönn och blåbär.
Och jag kunde ju såklart inte motstå den fina desginen.
Vermont va va voom heter den och märket är Body America.

Nu ska jag ha ett litet hemma-spa och prova shampoo och balsam
från Bobby som jag även köpte. Ska bli spännande.
Niklas är iväg och tatuerar en kille som han får träna på,
väldigt vågat av killen! :D Men Niklas är faktiskt väldigt duktig
för någon som bara har gjort det två gånger tidigare.
Han har för övrigt ritat en jättefin gypsy woman som hans kompis
ska tatuera. Jag vill också! Ska be Niklas göra något liknande åt mig också,
för den här är ju helt fantastisk vacker!






Ni kanske ser vart ifrån han fick inspiration till piercingen och leverfläcken? Hehe.


Kommentarer:


Jess the Mess

2010-08-06 @ 17:48:40

Haha oj, jag trodde du menade leverfläcken du har mellan brösten så jag fick scrolla upp och titta igen för jag hade inte sett den detaljen, men det var visst inte den.. :P
Cherry

2010-08-06 @ 23:43:31

Jess: Haha, vad knasig du är!

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: