Två veckor kvar

2010-08-09 | 14:36:39 | 0 Kommentarer

Sitter och fyller i CSN-blanketten. Skolan börjar om exakt 2 veckor. GAH!
Känns inte så roligt när man räknar ut hur mycket skulder man kommer att få,
men ja, jag har inte så mycket val. Och man betalar ju av lite i månaden och
då har jag förhoppningsvis jobb som lärare. Är lite rädd att jag ska fylla i fel bara,
men jag tror jag har gjort rätt. Blir alldeles nervös och pirrig när jag tänker
på att om två veckor börjar jag min lärarutbildning!



Igår blev det bio med den fantastiska fyran och vi såg Inception!
Snacka om bra film! Bästa på länge, WOW. Verkligen sevärd!
Leonardo DiCaprio har varit med i två bra filmer på raken nu, inte illa pinkat!
Shutter Island var också kanonbra.


Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: