Måndag

2010-08-16 | 10:14:58 | 2 Kommentarer

Det blev en underbar helg! Stödspelningen kicked ass, skitbra anordnat :)
Efteråt åkte jag och Niklas till Statoil och köpte chips och dipp och åkte
hem och såg på Pick of Destiny på Niklas nya LCD-tv som han helt spontant
köpte i lördags. Me like! Vi hade en jättemysig kväll.

Igår kom Sara hit medan Niklas repade. Chill-i-dill. Sen kom Niklas hem
och hade Nicke med sig så då chillade vi lite mer.

Gick precis upp, min bror vill att jag ska hänga med stan.
"Kan jag väl!", sa jag. Blir hämtad så det är ju nice.
Har lite tid på mig att fixa mig så kan sitta här en stund först.
Måste äta frukost också, annars blir jag bara akuthungrig sen
och kommer äta massa skitmat. Sara och jag ska börja träna igen
och ska verkligen gå in för det, och jag ska tänka på vad jag stoppar i mig.
Kommer blir svårt! Men det går. Fast jag kommer inte sluta med godsaker helt,
det kommer aldrig funka och det är tråkigt :D Men inte i veckorna till exempel.
Ser fram emot att bli piggare och så vidare.

Nu ska jag fortsätta lyssna på världens bästa Johnny Cash och läsa lite bloggar.


Kommentarer:


Joanna

2010-08-16 @ 11:59:36

Kul att ni kunde komma :)

Och pick of destiny äger!!!!

kan dom flesta låtar utantill haha :D
Cherry

2010-08-17 @ 11:39:27

Joanna: Ja, det tyckte vi också, ni hade fixat det skitbra! :) Hahaha ja, jag hade inte sett filmen innan men hört låtarna flera gånger :D

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: