Lärarstudent!

2010-08-24 | 17:30:11 | 0 Kommentarer

Ja, nu börjar jag faktiskt känna mig som en lärarstudent lite smått.
Känns konstigt, men väldigt bra! Har haft intressanta föreläsningar idag om hur
det är att vara lärarstudent och så vidare. Känner på mig att det här kommer
bli riktigt kul, men samtidigt svårt och tufft stundtals också såklart. Men jag ser
det som en utmaning! Jag är sugen på utmaningar, jag behöver utmaningar!
Om bara några veckor ska vi ut på 5 veckors praktik ute i skolorna, gah!
Fan vad kul. Praktiska grejer är nägot jag verkligen saknade på gymnasiet.
Så det ska bli grymt kul. Idag har vi även varit på campusvandring så
nu hittar jag lite mer. Med betoning på lite. Mitt lokalsinne, ni vet.
Men det ska nog gå bra!

Har även fått en vän också, tjejen som också åkte till Linköping i
onödan, haha. Hon visade sig vara storasyster till min gamle kompis
Isak, liten värld! Vi åt en sallad på Fräcka Frökens och det kändes skönt
att prata med någon som inte heller har koll på allt.

Imorgon börjar föreläsningarna kl 11, så får lite sovmorgon. Skönt.
Fast kanske drar ner på stan innan och köper present till min lillasyster Mollie
som blir hela 1 år imorgon! Åh, tiden går så snabbt.


Känns som igår :')


Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: