Lägenhetsvisning och en sjuk karl

2010-08-11 | 21:42:13 | 0 Kommentarer

Idag var vi på lägenhetsvisning och den var jättefin! Stor och ljus, perfekt.
Men minus för plastmattan i hallen och köket, drog ner intrycket ganska mycket.
Det var ett äldre par som var och kollade på den i måndags och dom vill ha den,
så dom kommer förmodligen få den. Men vi ska ändå säga att vi vill ha den.
Man kan ju ha tur liksom. Men inte hela världen om vi inte får den,
har en till visning på g :)

Niklas och jag lagade entrecote, kroketter och rödvinssås förut. Mumma!
Men min stackars gubbe fick inte behålla det särskillt länge :(
Låg och spydde förut och har världens huvudvärk. Kan vara migrän.
Nu ligger han iallafall och sover så jag ska krypa ner bredvid honom och gosa.
(Haha han är så söt, vände lite på sig och sa "jag älskar dig" med ynklig röst, åh.)
Är inte speciellt trött så vi får se om jag somnar!




Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: