I hung my head

2010-08-30 | 19:25:33 | 0 Kommentarer

Har nyfärgat hår. Härligt.

Idag tog jag och Sara tag i träningen!!! Härligt att komma igång igen.
Tränade kl 9 imorse, inte illa pinkat. Efteråt drog vi till Fräcka Fröken
och åt en paj, mums. Sen vidare till universitetet för att skriva på papper
och registrera mig på skolan. Skönt att det är gjort. Slutligen gick vi
till Ungdomshälsan för att boka tid, behöver förnya mitt recept.
Sen skulle jag åka hem men kunde inte hålla mig borta från stan
så kom hem med två nya bh:ar och ett par trosor. Me like.

Snart ska jag ta på mig några mysiga kläder och möta Niklas,
vi ska på kvällspromenad runt strömmen. Me like det också.
Sen ska vi hem till honom och då ska jag pussa på min dator
som är där hemma! Hihi.

Föreläsning imorgon kl 8, får se vad den kan innehålla!


Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: