Dagarna som gått

2010-08-07 | 00:23:18 | 0 Kommentarer

Niklas sitter bredvid mig och målar och jag tittar på. Och nördar lite framför datorn.
La in lite färska bilder från hans mobil.


Var på Smultronstället förra veckan med Sara, Nicke och Niklas (även kallad
the fantastic four, ja alltså med mig inräknad) En kvinna åt en glass då
hon fick blomman jag har på mig, men hon gav den till mig och sa att den passade mig
så bra! Liksom åh vad snällt! Jag som nästan tänkte ta en glass med blomma
bara för blommans skull.


Happy face i Söderköping!


Show off tatueringen lite va.


Prettyness.


Paparazzi! Jag shoppade för övrigt två röd-och vitrutiga plåtburkar,
födelsedagspresent till Nellie samt två kylskåpsmagneter med vackra
damer på.


Niklas på Liseberg väntandes på världens godaste mat!


Lillebror Martin!


Höööögt. Men jag åkte den!


Vi åkte även mysiga Pariserhjulet.


Var på IKEA för ett par dagar sen och köpte nödvändiga saker
inför vår framtida flytt som vi hoppas bli av snart. Blev rätt
mycket grejer som ni ser!


När jag diskar tycker Niklas att det är jättekul att dra upp mina byxor
osmickrande högt..



Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: