Count the headlights on the highway

2010-08-29 | 16:22:38 | 0 Kommentarer

Idag köpte jag en bärbar dator! Dels behöver jag en till studierna,
men känns också skönt att kunna ligga i sängen och kolla på film. Åh mys.
Betalade direkt så jag slipper massa avbetalningar, blir så jobbigt då.
Är iallafall supernöjd och nu ligger den på laddning!

Igår var jag hos Malin på eftermiddagen och bakade misslyckad kladdkaka. Men fin blev den!
Efter en stund gick vi hem till DD där hans familj hade kräftskiva, så det blev party!
Nicke, Sara, Eve, Adam och Niklas var där också och vi hade skitkul. DD's mamma är bäst!
Och lagar god mat, mmmh.

Nu ska jag chilla lite i sängen och läsa på om datorn, ikväll åker jag till babe.


Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: