Ännu mera kräftfiske!

2010-08-17 | 11:37:52 | 3 Kommentarer

Idag ska vi fiska kräftor, igen! Vi fick mersmak och vill göra det igen,
och den här gången ska dessutom Sara och Nicke med! Ska bli skitkul!
Vi åker i eftermiddag, så hinner duscha och tvätta håret. Det behövs!

Igår fikade jag med Sara, Nicke och Stalla. Var jättetrevligt.
Stalla åker snart tillbaka till Sundsvall där hon pluggar, snyfr. Kommer sakna
henne som vanligt! Jag köpte en grå/svart jeansjacka från Carlings,
två par solglasögon från Accent (ett par var röda och hjärtformade, så söta!)
och en ring till näsan på Glitter. Och jag lyckades sätta i den igår!
Har försökt en gång och då fick jag verkligen inte ur pluppen jag hade innan,
den satt som berget. Men nu gick det! Fast pillade så hårt att jag började blöda
på utsidan, så kanske måste sätta tillbaka pluppen ett tag igen. Ser dock
rätt bra ut idag så jag får se.

Nu blir det en cigg och sen en dusch!


Kommentarer:


Joanna

2010-08-17 @ 12:39:40

Åh nej Amanda.

"piercingarna" från Glitter är inte bra, kör istället av äkta titan eller liknande från Lucky 7 eller citylife så du inte får någon inflammation!

Cherry

2010-08-17 @ 12:49:57

Joanna: Eve har därifrån och det funkar bra :) Men ska hålla utkik efter ev. infektioner! :)



Jag har nämligen inte hittat någon annan som fallit mig i smaken :P
Joanna

2010-08-17 @ 13:23:45

Vad bra :) Jag hade från glitter. Tycker inte alls om att dom är så smala och min näsa lukta skit hela tiden, blä haha :D

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: