Älskade dator

2010-08-31 | 21:02:54 | 0 Kommentarer

Fan vad jag älskar min dator. Ligger i Niklas säng och chillar och läser bloggar.
Snart ska vi bädda ner oss och mysa. Älskar att gå och lägga mig tidigt, är så
trött eftersom jag går upp så tidigt också. Niklas stackaren går upp kvart i sex
varje morgon och kommer hem 6 på kvällen. Är stolt över att han pallar! Min lilla nuni.



My new baby

Var på stan en sväng förut med min syster och hennes kompis. Stillade mitt shoppingbegär
med tre par trosor och två par strumpor från Gina Tricot.

Imorgon har jag föreläsning från 8 till 10. Sen ska jag hem och bara ta det lugnt.
Eller så blir det stan, haha. Ska gymma imorgon kväll också! Skönt.

Ska snart pallra mig upp ur sängen och borsta tänderna och ta bort sminket.
Godnatt!


Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: