Wonderfull times

2010-04-29 | 20:19:43 | 0 Kommentarer

Kom nyligen hem, har varit på Halvars med min syster Julia :) Mums. Var på stan förut,
först med Sara, Niklas och Nicke. Åt lite mat, shoppade och fikade. Sen gick dom hem till sitt
och jag träffade Julia. Shoppade lite till och sen gick vi hem till mig och då hjälpte jag henne
med hennes nyinköpta lösnaglar.  Jag köpte iallafall

  • BH
  • liten sminkväska formad som en röd pussmun (kan användas som plånbok också)
  • Svart bikinibh+trosor (måste ladda upp inför Mallis!)

Igår blev det bio. Iron Man 2 med Niklas, Sara, Nicke och Dennis. Innan bion började tog
vi en bärs på Jolly, nice. Filmen var bra, en riktigt dude-film, haha! Men som sagt, bra.
Sen gick Niklas och jag hem till mig. Han var på arbetsintervju imorse, duktig kille :D
Sen kom han tillbaka och hade köpt frallor och juice som vi åt till frukost <3

Ska åka till Niklas piklas när han kommer hem från repet, innan dess ska jag prova min nya bikini
och ta ett bad. Skönt. Imorgon är det valborg! Det ska firas med fina vänner i  Finspång.

Tjoflöjt!


Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: