When it's time to get in trouble we know just what to do

2010-04-21 | 22:05:29 | 0 Kommentarer

Ska bada snart, åh vad skönt. Fast nu gick Martin in i badrummet,
tror han ska skita, så får vänta ett tag.

Var på stan förut. Fikade först med Ronja. Det var kul!
Kändes som en awkward date typ!
Jag började garva och kunde inte sluta, fick en hostattack när
hon berättade något, hon råkade sitta med sin fot på min och det tog
några minuter innan jag sa till. HAHAHA så jävla kul.
Sen träffade jag Sara och vi kollade på träningskläder,
ska köpa ett par braller. Sen bokade jag tid för synundersökning!
Ska köpa brillor där också, kostar bara 995 spänn! För ett par glasögon
med valfri båge. Skitbilligt, dom jag har nu gick på ca 2500.

Nu sitter jag här och pratar med Niklas på msn :D
Han försöker få mig att komma till honom, och jag försöker
få honom att komma till mig. Haha, det går inte så bra!
Ingen orkar åka spårvagn och jag måste sova hemma för
annars kommer jag inte plugga imorgon. OH hatar prov.

Fick precis ont i magen, ett hugg. Butterflies


Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: