What to do

2010-04-20 | 15:19:58 | 3 Kommentarer

Snart kommer Martin hem och ska äta lite sen ska vi ner på stan.
Har planerat att göra massa saker:

  • Göra synundersökning på antingen min körskola eller optiker
  • Om jag gör den hos optikern; även kolla efter nya glasögon
  • Köpa två biljetter till NKPG by night
  • Köpa gymkort
  • Köpa solkort
  • Sola?
  • Köpa puder och silkesdroppar

Men har en känsla av att allt inte kommer bli gjort! Gymkort köper jag om Martin vill följa med,
och solkort och sola får jag se. Hänger också på brodern min! :D Synundersökningen har jag inte bestämt
mig om än.. Vill nog göra den hos optikern, men tror det är dyrare. Aja får se helt enkelt!


Ny jacka, ny kofta och nytt hår.


Kommentarer:


Jess the Mess

2010-04-20 @ 19:50:10

Jag vill också ha lååångt håååår... Vågar inte klippa mig för då kapar dom av allt, har inte klippt mig sedan i juli.. :P
Joanna

2010-04-20 @ 22:16:38

Massa skit, allt är skit.

Men försöker lösa det själv, tack ändå.
Antoniolotte

2011-02-03 @ 14:08:01

Your site is very convenient in navigation and has good design. Thanks!

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: