Vilket flyt!

2010-04-20 | 22:47:28 | 1 Kommentarer

Fan vilket flyt jag har! Jag har gått upp en BH-storlek men gått NER i klädstorlek!
Saaay whaaat. Inte för att jag tror att jag har gått ner i vikt, kan bara ha mindre storlekar liksom.
Det lät ju logiskt haha. Men jaa, jag ser ingen direkt skillnad iallafall..
Men BH-storleken har jag ingen aning om hur det kommer sig! Provade 7 BH:ar på H&M förut,
och alla var för små. Brösten höll på att ramla ut och det såg bara konstigt och tacky ut.
Så jag tänkte att jag kanske skulle prova en storlek större, oh voilá, satt som en smäck!
Så jag köpte två stycken. Och jag menar kupstorlek alltså, inte omkretsen runt ryggen :P
Har under en lång tid gått runt med min vanliga kupstorlek och trott att den var rätt,
men ändå inte varit helt nöjd med hur BH:arna sitter. Äntligen har jag hittat rätt! :D

Var på badhuset förut med Sara och skulle köpa gymkort, men kan inte mitt clearingnr osv utantill,
så fick ta med mig lappen hem och fylla i det och sen komma tillbaka. Men det ska bli av iallafall!
Så det enda på listan jag inte gjorde var synundersökning. Och sola + solkort.
Men köpte puder och glansspray. Och BH:ar och strumpor. Shoppingen fortsätter, haha..

Nu sitter jag hemma hos Niklas och vi ska snart mysa i sängen :)
På torsdag har jag prov, måste plugga imorgon!!


Kommentarer:


Jess the Mess

2010-04-21 @ 12:55:23

Sv: Tack sötnos :) Fast det känns som om jag ligger under :P Önskar hon slumpat vinnaren eller valt själv, inte nån jävla röstning.. Har ingen chans ju :P

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: