Tyskland imorgon

2010-04-07 | 00:01:46 | 1 Kommentarer

Idag har varit en riktigt stressig dag!
Har träffat Ronja en snabbis och lämnat min balklänning som hon ska låna (hoppas den satt bra! :))
varit med Sara på ungdomsmottagningen, varit på stan, hem och packa, tillbaka till stan och
letat i oändlighet efter ett par svarta Converse (hittade till slut mina älsklingar på Team Sportia, eller
förresten var det Intersport?), träffat Stalla och nu är jag hos Niklas. Puh.

Duschade precis och snart ska vi sova. Niklas är ute i sista stund och håller på att packa. Haha.
Imorgon åker vi till hans mamma och hennes man i Tyskland! :) Ska bli kul att träffa dom igen.
Kl 12 imorgon går bussen, så Niklas farfar och farmor kommer och hämtarm oss kl 9. WIHO.

Dessutom är det våran månadsdag imorgon också som grädden på moset :D Våran 19:e.
Inget märkvärdigt egentligen men ändå måste jag jämt envisas med att uppmärksamma det :D
Antar att det är för att jag brukar gå tillbaka i bloggen och läsa gamla inlägg och då är det
alltid trevligt att läsa om månadsdagarna :) Tycker egentligen bara att det första året är något
att fira, och sen efter det varje halv- och helår. Vi Firar ju inte direkt vår 19:e månadsdag.
Men jag nämner det iallafall, som vanligt :D

Nu ska jag snart lägga mig i sängen och vänta på att Niklas ska bli klar.
Ha det gött!

(Fan, precis när jag skrev den där sista meningen blev jag röksugen! Haha baaajs,
orkar inte. Ska försöka stå ut. Eller nae, jag kan inte, jag måste ta en cigg! Fan, jag är ju naken!!!!!)

Kommentarer:


Joanna

2010-04-07 @ 11:47:10

Just fan du nämnde ju att du skulle resa då, fan vad segt :P Fast det är väl härligt i Mallis också men festival med polare sitter heller inte fel haha :D



Tack så mycket! :)

Nae jag gjorde hos en tjej som heter Kim, hon är jätte trevlig och bor i Vidablick, Malin brukar ju göra hos henne :D

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: