Sunny morning

2010-04-14 | 10:26:54 | 0 Kommentarer

Gick nyss upp och snart ska jag och mannen äta frukost.
Nyttig frukost! Vi har bestämt oss för att bli nyttiga nämligen.
Äta bättre (sparar även pengar) och röra på oss mer. PEPP!
Men kommer inte kunna lägga av med cola helt, men iallafall förbättra mig :D
Vi bestämde att efter Tyskland skulle vi bli nyttigare,
så nu är det slut på det roliga :D
Älskar att träna :D Snart ska jag köpa gymkort, tjohej.

Fan vad jag är hungrig, mmm ägg. Igår åt jag och Sara på restaurang Sabai Tong
där Joanna jobbar :D Asgott och billigt dessutom!! 59 spänn för buffé!
Där kommer vi äta flera gånger :D

Efter att vi har ätit ska jag sätta mig på balkongen i solen och steka.
Så jävla härligt! Har möte på DA kl 15 och efter det ska jag och mamma
till banken och flytta över 9000 spänn från mitt sparkonto till mitt vanliga konto.
Ikväll ska jag shoppa! Förhoppningsvis bränner jag inte alla pengarna på en dag ;)


Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: