Söndag

2010-04-18 | 22:48:27 | 0 Kommentarer

Och så var det söndag igen. Har varit en riktigt bra vecka. Har gjort av med 6000 spänn,
mestadels shopping. Holy crap on a cracker.


Har förutom denna vackra skapelse från KappAhls Vintage Stories-kollektion köpt detta:

  • Två par jeans
  • ett leopardlinne
  • en baseball jacka
  • en jeansjacka
  • en parfym
  • ögonbrynsfärg
  • sminkborse
  • smink från Make Up Store
  • Prickigt linne med guldknappar
  • Två bh:ar
  • strumpor
  • örhängen som ser ut som ankare, 3 st
  • 6 st olika örhängen, bla cherries
  • en miniplattång
  • vax och limpistol (till löshåret)
  • och sen massa mer krimskrams som jag inte kommer ihåg just nu
Men nu får det vara nog med storshoppandet på ett tag. Har stillat mitt begär lite nu iallafall!


Såhär ser baseballjackan ut, älskar den! Skitskön är den också. Mmm.

Snart ska jag och Niklas krypa ner i sängen. Imorgon är det skola igen.
Från och med nu har jag ett prov i veckan fram till den 2 juni då kursen är slut.
Gäller att ligga i. Längtar till sommaren. Känner på mig att det här kommer att bli
en skitgrym sommar! Mallorca, Tyskland, tatuering, vänner, öldrickande i parker osv.
Åh, underbart.


Jag och Niklas innan bion i onsdags.


Jag och Sara har förlängt håret, blev riktigt bra. Nog för att jag hade långt hår innan,
men nu är det lite längre. Mucho snyggt. Får se hur länge jag pallar. Haha.

Har massa Tysklandsbilder inlagda i Niklas dator nu så snart kommer jag bomba bloggen.

Godnatt!

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: