Shop 'til you drop

2010-04-15 | 11:00:34 | 1 Kommentarer

Niklas gick iväg till körskolan för en stund sen för att skriva in sig och under tiden
fixar jag iordning mig. Ska snart möta honom vid söder tull. Hann inte shoppa allt jag vill
ha igår :D Ska till KappAhl och prova dom fina klänningarna och topparna som finns i deras
nya kollektion Vintage Stories. Lovely. Sen ska jag bränna några hundralappar på Make Up Store
också :D Igår köpte jag:

  • Ett par ljusa jeans från Gina Tricot
  • Parfymen Marine Groove från Escada
  • En bh från
  • Ett prickigt diadem
  • Ett leopardmönstrat diadem
  • Rosa hårspännen med fjädrar på
  • Gula hårblommor (H&M alltihop)



Den luktar helt underbart, så den var värd 589 spänn!

På kvällen såg jag och Niklas Kick-Ass på bio :D Den var grym! Mycket action men samtidigt rolig.
Verkligen värd att se!

Efter stan ska jag träffa Sara vid Ö&B, ska kolla lite och sen även gå runt strömmen. Yey :)
Sista fina dagen idag, ska bli regn i helgen.. VAFAN!

 


Kommentarer:


Asgeirrita

2011-07-15 @ 09:48:30

Very good, I was so suprised when I came upon this site. I would love to find a chat for installers to help and give opinions and compare prices in differant areas Thank you and keep up the good work

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: