Riktigt bra helg

2010-04-26 | 20:06:05 | 2 Kommentarer

Haft en riktigt jävla bra helg. Festade med Sara, Joanna och Ronja i fredags. Hade askul!
Jag, Sara och Joanna var även på NKPG by night och kollade på Martin och bandet. Stod längst fram
och kände oss som 16 och tjuvsmuttade på spriten vi hade med oss. Härligt!
Vi var på Jollyrockets en sväng och drog en öl, sen vidare till Hugo. Efterfestade till 8 på morgonen..
Så man var rätt död dagen efter. Men det var bara att ladda om, för Niklas och Nicke hade spelning
på Rockan så jag och Sara drog dit. Var så jävla bakis att vi inte kunde dricka så mycket, så blev en chill kväll.
Vid halv 2 nångång skjutsade Dennis hem mig och Niklas, men först stannade vi på Max och åt. Mmmm.

Igår blev en chill-dag. Sara och Nicke kom hem till Niklas och jag och Sara gjorde tacos.
Sen såg vi på Liar Liar. Kan se den tusen gånger.

Var på synundersökning idag. Ska köpa nya brillor snart. Har checkat ut några, får se vilka det blir.

Nu ska jag strax färga mina ögonbryn. Måste göra det ett par gånger så det ska bli bra,
dom är så ljusa! Haha.

Kommentarer:


Jess the Mess

2010-04-26 @ 22:47:47

Jag råkar alltid färga mina ögonbryn för mycket så jag ser ut som en man.. ^^
Joanna

2010-04-27 @ 00:19:01

Haha ja! Körsbär är goda dessutom! :)

Ja det gör vi :D



Mwa!

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: