fräsch bruuuud

2010-04-20 | 11:48:03 | 0 Kommentarer

Nybadad, nytvättat hår, färgade ögonbryn och nylackerade naglar med nailhardner.
Fräsch! Ska snart blåsa håret och sminka mig. Men först blir det nog en cigg.
Vid 4 ska jag träffa Martin på stan, ska göra ett syntest tror jag. För körkortets skull.
Sen ska jag även köpa 2 biljetter till NKPG by night som är på fredag med bland andra
Zacharias och Den Svenska Björnstammen. Och Pontiak kommer också!
Men anledningen till att jag ska dit är för att Martin och hans band ska spela
och han är även en av dom som ordnar det hela. Så 60 spänn kan jag ju punga ut för att
stödja min lillebror :') Sara och jag ska ha girls night out på fredag också,
så det blir Jolly och Hugo efteråt! Wiho.

Blev inbjuden av en hemlig grupp på Facebook av Pata, för Norrköpings partyelit!
Haha fan vad nice! Man kan inte gå med i den utan måste bli inbjuden,
coolt!

Snart måste jag deklarera! Ska få tillbaka 2600 i skatteåterbäring, härliga tider :D


Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: