Död åt Tengil!

2010-04-22 | 09:27:53 | 2 Kommentarer

OH. Död åt Tengil! Det snöar ute. Massor!!!!!! (kollade ut och såg att det snöade ÄNNU mer än sist
jag kollade samtidigt som jag skrev "massor", så tänk er att i mitt huvud lät det:
"mass..*kollar ut*..SSSSOOOOOORR!!!!!!" när jag såg all snö. Därav flera utropstecken)

Alltså jag vill verkligen inte ge mig ut i det här vädret. Jag vill ju ha sol! På lördag ska det iallafall
bli sol. Och lite imorgon. Men idag; snö. Och som grädden på moset har jag prov om ett par timmar.
Gick upp halv 8 och pluggat sen dess. Förutom en liten paus jag har just nu. Ska snart fortsätta.
Går faktiskt bättre att plugga på morgonen, man är mer skärp då. Och jag får in massor i skallen.
Så hoppas verkligen att det går bra. Måste minst få VG.

Efter skolan ska jag träffa Sara och göra lite ärenden. Måste bland annat
hämta ut mina p-piller på Apoteket. Ska verkligen vara uppmärksam på hur jag mår
av dom här! Vill inte ha killer-pills igen! Usch och fy och blä. Men om inte dom har funkar,
finns det bara ett annat p-piller att byta ner mig till. För det här är det som här näst minst
av gula hormonskroppar som jag inte tål. Så vi får hoppas, annars får det bli något annat än piller.

Nu ska jag fortsätta plugga. Och irritera mig på snön.

Kommentarer:


Joanna

2010-04-22 @ 12:17:09

Testa p-stav? Det kankse jag ska göra!

Jess the Mess

2010-04-22 @ 14:02:42

Dessa jävla p-piller, blir så trött. Kan det inte bara få vara enkelt så man får må bra? :P

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: