But the party don't stop, no

2010-04-02 | 17:37:47 | 0 Kommentarer

Idag har jag mått som en påse skit :D Men nu är jag nästan helt återhämtad!
Jag och Sara hade en liten förfest hemma hos henne igårkväll och sen var det Rockfest på Hugo!
Fan vad kul det var!!! Nifters spelade och Emily och Frida dj:ade, dansade nästan hela kvällen :D
För första gången på evigheter stannade vi till stängning. Fick jättemånga komplimanger av random killar igår,
jag som inte kände mig så snygg, haha! En kille såg fan ut att vara ett retard.

Vid tre när Hugo stängde blev det efterfest hos två killar, Sara och jag hade ingen aning om vilka det
var men antar att Oskar kände dom eller nått haha! Blev allsång och Oskar spelade gitarr.
Sen traskade jag och Sara hem till henne (hon ville prompt det trots att festen var nästan där jag bor!)
Vaknade upp idag och mådde snopp! Så idag har jag sovit lite och badat, chillat helt enkelt.

MEN! Inte tänker jag låta en bakfylla from hell stoppa mig för ikväll är det på't igen! :D
Vår älskade Stalla är hemma så hon och Sara & jag ska förfesta hemma hos mig och sen
dra till JollyRockets en sväng och till sist Hugo :D Våra karlar ska också ut, men dom ska förfesta
med DD och Bränna hemma hos Niklas, så dom träffar vi senare :) Hoppas det blir en bra natt det här med!

Om några timmar knäcker jag den första kalla! SKÅL!


Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: