Forget, regret or life is yours to miss

2009-09-09 | 10:39:10 | 2 Kommentarer

Satt och lyssnade på Rent soundtracket i går, åh säger jag bara.
Kan lyssna på Without you om och om igen.
Gick och la mig förvånansvärt tidigt igår kväll, typ halv 11!

Sara och jag gick till Maxi igår, eftersom vårt Maxi i den här stan
inte bara innebär ICA :D Här är det en stor galleria, så det så.
Iallafall, blev ingen present till mormor utan bara grejer till mig själv (HAHA).
Men mormor vill inte ha någonting, fast går nog ner på stan och köper något ändå :D
Jag köpte iallafall ett par skor, en ansiktsmask och ögonbryn&ögonfrans-färg,
som jag och Sara delade på.

Blev jättenöjd med färgningen, eftersom både mina fransar och bryn är typ vita haha.
Så det blev skitsnyggt :) Ansiktsmasken ville jag typ äta upp eftersom det var en chokladmask,
och luktade chokladpudding! Var jätteskönt att ligga i badet med en ansiktsmask och bara slappna av.
Har inte direkt en problemhy, tack mina gener, men känns ändå lyxigt att ta hand om sig ibland :)

I eftermiddag ska jag och min bror till mormor&morfar och äta smörgåstårta :D
MUMS. Mamma åker på kryssning idag och kommer hem på fredag så nu blir det FF, wooooow ;D

Nu måste jag verkligen kissa, ciao!


Kommentarer:


Jess the Mess

2009-09-09 @ 18:47:26

Vi har galleria på vårt maxi oxå så kom inte där å tro ni är så jävla mycket bättre! :P
Cherry

2009-09-09 @ 20:15:18

Som det ska vara! :D Fast våran har blivit skitstor nu :D Skrev så för det är typ ingen som fattar när jag skriver att jag ska till Maxi, typ "öh vad ska du göra på Maxi?" Så jag kände att jag behövde förklara lite :D

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: