Underbara fredag

2009-09-11 | 10:35:45 | 0 Kommentarer

Har egentligen ingen direkt dagsuppfattning, alla dagar skulle lika gärna kunna vara fredag haha.
Arbetslösheten känns dock fortfarande som ett sommarlov!

Igår kom baby hit på kvällen och eftersom jag och min bror är ensamma hemma
lagade vi tre en lyxmiddag :D Marinerad kycklingfilé, potatisgratäng och tzatsiki!
Det tog tid, vi började inte äta förrän typ halv 10 haha.
Men gott var det! Sen satte vi oss och såg på Kill Bill och åt chips och dipp :D
Riktigt mysig torsdag.

För en stund sen åkte Niklas hem, han måste hem och förbereda eftersom
hans band har spelning i Stockholm ikväll!
Suger lite att jag inte kan vara där! Får se dom om några veckor iofs :)

Ikväll blir det Hugo (som vanligt) med Sara och vår nyfunna vän Emily :)
Får se om det blir några fler hehe :)

Nu måste jag fixa mig, jag och Sara ska träffa Rasmus en sväng!
Över ett år sen sist! Så det är på tiden :)




Ciao!

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: