Pepp!

2009-09-19 | 19:09:19 | 0 Kommentarer

Oj, oj, oj vilken dag. Har gråtit sönder ögonen. Vet inte riktigt varför.
Hormonerna kanske? Jag har verkligen inte kunnat sluta.
Stackars Niklas har försökt fått mig att sluta. Och det hjälpte faktiskt
lite när han höll om mig, länge. Man blir liksom lugn nu.

Nu, efter flera timmar, har jag äntligen slutat. Har ont i huvudet och är snorig.
Sitter ensam hemma hos Niklas, han åkte för en stund för att träffa Johan och några.
Vi ska möta upp varandra senare, jag sa att jag ville vänta lite, sminka om mig och så
(sminket är helt förstört haha). Sara ringde och vi står på VIP-listan på Hugo,
och det gjorde mig lite mer pepp på att dra dit. Och efter en stunds tänkande blev jag ännu mer
pepp så Hugo it is! Ska iallafall träffa folket och umgås lite, sen möta upp Niklas.
Men det blir nog Hugo :)

Nu ska jag fortsätta att lyssna på underbara Fatboy och göra mig iordning!
Pepp!

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: