Party party!

2009-09-06 | 11:21:16 | 1 Kommentarer

Igår var så jävla kul!!!
Åkte till Niklas och efter ett tag kom även Sara och Nicke :)
Vi körde ölspelet och alla blev riktigt onyktra haha!
Niklas bestämde en regel som innebar att innan han skulle dricka
var han tvungen att ta på mina bröst och att varje gång Nicke (jag menar
Skankhoe) skulle dricka skulle han ta på Saras
(jag menar Albert Sören Engström) bröst. Sen blev det att jag tog på Niklas bröst också,
bara för att det var så lockande!
Vid halv 10 pallrade vi oss till spårvagnen och åkte till kära Hugo.
Vi gick in och skulle ta stämpel, och jag märkte att dom inte kollade leg
antagligen för det knappt var en kotte där så vakten satt och gjorde stämpel,
iallafall, så jag ringde Nikals och sa att han skulle komma hit nu
(han stod lite längre bort och väntade på att vi skulle kopiera stämpeln åt honom)
och det var lätt som en plätt för han fick stämpel och fribiljet och 50%-på-första-drinken
biljett som vi andra! :D Så då var det problemet löst!

Så då gick vi till kaktusparken och drack lite till och väntade på Eve och DD.
Jag hade tydligen ringt Eve 674 gånger hehe.
När dom anlände drack vi lite till och min kära pojkvän började bli
riktigt på lyset! Han ramlade igenom buskträdet (kallar det så för att det är ett träd som ser
ut som en stor buske men ni kanske fattade det) och det kunde gått riktigt illa!
För precis bredvid honom låg det en stor gren och om han hade hamnat på den
hade det varit ajöss nuni :(

Sen drog vi in på Hugo och drack ännu mer.. Satt och pratade lite sen
gick vi tjejer och shaka roooompa. När jag sen kommer tillbaka till vårt gang
vid uteserveringen (som mest bestod av finspångare höhö) ser jag hur Niklas sitter
över kanten på räcket och spyr. Så jag går och hämtar vatten åt honom
men vakten har redan sett honom och tyckte att Niklas borde gå hem.
Jag ville ju såklart inte låta honom gå själv så jag följde med honom.
Vi väntade på spårvagnen där Niklas spydde lite till och jag klappade honom på ryggen
och höll om honom och ignorerade det faktum och jag andades in hans spya.
Och mitt i allt kollar han på mig och säger: jag älskar dig baby.
:') Har nog aldrig tyckt att någon som spytt har varit så charmig! Haha.

Vi kom hem och jag pysslade om honom och la honom i sängen
och vi somnade ganska snabbt. Notera att jag själv var skapligt dragen
så det blev rätt vingligt när jag skulle stödja honom medan vi gick!

Imorse när vi vaknade ville både dö ungefär,
men jag mådde lite bättre efter ett tag. Det gjorde Niklas också,
efter att han hade spytt i en påse i sängen..

Haha, ja jag säger då det.
Trots att kvällen slutade lite misslyckat var kvällen i övrigt en av dom bästa!
Vi hade sjukt kul innan vi gick ut och jag fick festa med fina vänner och
en underbar pojkvän.

Längtar tills alla bilder dyker upp på Facebook!

Undra vad jag ska göra nu.. Kanske röka, kanske joina Niklas i sängen,
kanske tjata på honom att jag vill göra kyckling, pomme och tzatsiki!
Jag gör nog allt det där! I den ordningen också!

Hoppas ni också hade en bra kväll, och jag hoppas att den var så bra att ni mår dåligt idag!

Kommentarer:


Rasmus

2009-09-06 @ 12:32:32

aaaaaaaaaaaw! det kallar jag kärlek :')

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: