Love is my drug

2009-09-04 | 20:03:17 | 2 Kommentarer

Tack alla söta människor som kommenterade mitt förra inlägg,
det värmde!
Det jag egenligen känner mig misslyckad för är min jobbsituation.
Att jag är arbetslös och har inte den minsta ork att skaffa ett nytt.
När jag säkert ändå inte kommer få ett eftersom det är jättesvårt att få jobb.
Jag har ju i och för sig en framtidsplan, att jag ska börja plugga i vår.
Men det känns lite ovisst just nu bara, dom närmsta månaderna.
Mina föräldrar är på mig hela tiden och vill att jag ska söka jobb
och tycker absolut inte att jag ska leva på soc.

Det känns bara så jobbigt att ha något som gnager,
när allt annat är underbart.
Och när jag ser någon må dåligt, kanske någon som jag inte ens känner,
vill jag så gärna hjälpa. Jag hatar inte en endaste människa,
jag kan inte göra det. Jag får jättedåligt samvete när jag sårar någon
och önskar att alla kunde vara glada hela tiden!
Därför blir jag deppig när jag inser att det inte är så..

Men iallafall, idag är jag på topp och jag hoppas dom flesta är det också!
Jag och Sara hjälpte varandra att sy i vårat löshår idag.
Istället för jobbiga clips som bara krånglar.
Så nu, flera timmar senare, har jag långt (längre) hår,
som sitter fast i skallen! Blev förvånad av att vi båda
kunde göra det så bra som det blev, trots att det var första gången!
Var ett jävla pill att fixa flätorna som man syr fast det i,
men är nöjd med vårar resultat!

Nu ska jag hoppa i badet och fixa mig innan baby kommer hit :)
Blir en mysig hemma-kväll med chips och cola och en film :)
Måste springa ner till Konsum snart och köpa chips!
Jättesugen på det och det var ett tag sen jag åt det.

Imorgon är det klubb Rektum på Hugo (alltså rock-kväll)
Och jag, Sara och Niklas ska dit med DD, Nicke, Evelina, Per tror jag? och sen vet jag inte mer.
Får se vart vi förfestar! Ska bli kul iallafall :)

Nu måste jag bada, ciao!


Kommentarer:


Rasmus

2009-09-04 @ 23:40:12

förstår dig precis med "gnaget" och arbetlösheten. själv tänker jag läsa vidare i vår med. ky-utbildning kanske
Jess the Mess

2009-09-05 @ 15:36:30

Klubb Rektum.. Vad fint :P

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: