Kulturnatt

2009-09-26 | 16:49:56 | 1 Kommentarer

Det blev Hugo igår även fast jag och Sara sa att vi inte skulle dra dit.
Eftersom vi ska dit idag :D Men vi kunde inte hålla oss.
Orkar inte skriva om det nu, tycker jämt det är så jobbigt att skriva om
vad man har gjort, jag har inte orken för det, haha!
Brukar låta bilderna sköta snacket.
Men jag hade sjukt kul igår iallafall och drog hem till min baby efteråt :)
Men först åt Ronja och jag på Statoil OCH Mcdonalds.
Jag som inte ens tycker om McDonalds, ehe. Så kan det va.

Nu sitter jag hemma hos Niklas och har precis varit hemma och hämtat
kläder, skönhetspartiklar tänkte jag skriva men menar produkter
och mat :D Mamma hade gjort tacopaj så jag fick med mig lite till mig och Niklas :D
Yes då slipper jag stressa och laga mat. Niklas är nämligen i Finspång
och repar och fixar inför deras spelning på Rockan i Finpång på fredag.
Han kommer om ett par timmar och har förmodligen Nicke med sig :)
Kulturnatt idag så varenda kotte ska nog ut misstänker jag.
Ska bli trevligt iallafall. Har lite spritpanik dock, är lite osäkert om vi kan fixa.
Oh well, det blir nog bra.

Nu ska jag duscha och locka håret och sminka mig osv.
Min favoritsyssla typ.
Kanske äta ett till päron också.

Ha det bra!

Kommentarer:


ronja

2009-09-27 @ 12:28:24

Det var trevlans i fredags :D dock pissigt att vi inte kom in på hugos igår, 2 minuter efter fribiljetterna gick ut typ, hade stått i kö i en halvtimme gaaahhh

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: