Holy testicle tuesday!

2009-09-08 | 09:27:18 | 0 Kommentarer

Hade världens bästa dag igår. Känns lite som när ens födelsedag har tagit slut.
Jag som älskar att fylla år vill aldrig att dagen ska ta slut. Ungefär så känns det nu.
Jag vill uppleva gårdagen om och om igen. Den var helt enkelt underbar :)
Men jag har ju faktiskt tur, för varje dag med Niklas är som en födelsedag.

Igår rensade jag äntligen min garderob! Det behövdes verkligen..
Så nu är det 5 påsar mindre kläder i min garderob, sjukt att det får plats så mycket!
Känns iallafall skönt att jag har fått det gjort,
men är inte helt klar än. Har inte rensat i lådorna med strumpor, underkläder osv.
Men det tar jag vid ett senare tillfälle.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer.
Niklas ska klippa sig och repa, så jag får söka umgänge på annat håll, haha :D
Måste iallafall till stan, är shoppingsugen!
Ska köpa present till min älskade mormor som fyller år imorgon.

Men stannar nog kvar här hos Niklas en timme eller två,
och gör iordning mig och så.
Medan han är i skolan och sliter mohaha.
Det känns verkligen inte som att jag är arbetslös,
det känns som att jag äntligen får ha mitt sommarlov!

Nu är det dags för älskade morgonciggen.
Ciao!

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: