Hemma hos Niklas

2009-09-22 | 22:37:04 | 0 Kommentarer

Sitter hemma hos Niklas nu och ska krypa ner bredvid honom i sängen :)
Men han ser på ett tråkigt program :(
Känner mig lite hungrig dock, kanske en kvällsmacka?
Imorgon bitti ska jag nog ge mig ut och gå :)
Vaknar ändå när Niklas ska till skolan och vill inte somna om,
känns som att jag sover bort hela dagen då.
Så ska försöka ta en promenix, om det inte regnar då..
Sen på eftermiddagen blir det nog en cykeltur :)

Sitter för övrigt här och sniffar på mig själv,
för har en jättegod parfym på mig!
Kylie Minogues parfym  "Couture"!



"Doften öppnar med en bukett av körsbär, citronblomma och viol.
I hjärtnoterna är den lite djupare med aromer av exotisk ylang ylang,
jasmin och passionsblomma
vilket ger doften en sexig exotisk klang.
Bastonerna är en koposition av muskband vilket ger en känsla av cashemere,
i samklang med vaniljsorbet och elegant sederträ blir doften otroligt feminin och förförande.
"

Låter ju helt underbart eller hur?

Nu ska jag knyta mig (åh, det låter så gulligt att säga så!)
Godnatt

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: