Hello miss lady!

2009-09-15 | 22:17:53 | 0 Kommentarer


Sitter hos baby boy nu, han duschar hihi :)
Det är bra det, då får jag en ren och fin man bredvid mig i sängen
sen höhö :D Gullunge :)

Imorgon ska jag och Sara inte ta sovmorgon,
vi ska ut och cykla och förbränna fett :D
Tight ääääääss! Haha :D
Men det är faktiskt asskönt att cykla,
har gjort det rätt mycket på sista tiden :)
Har egentligen inget behov av att gå ner i vikt,
tycker liksom att det är som det är haha.
But still, det är skönt att röra på sig :)

Imorgon blir det förmodligen Hugo igen.. Haha :P
Är egentligen inte jättepepp men det kanske ändrar sig!


Mina sötnosar!

Nu ska jag sitta här och nörda lite till och sen lägga mig i sängen och vänta på Niklas :)

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: