Ett helt underbart år

2009-09-07 | 22:09:43 | 2 Kommentarer

Vad är det för en dag, är det en vanlig dag?
Nej det är ingen vanlig dag för det är Niklas och Amandas ett-årsdag
HURRA HURRA HURRA! :D


Idag har jag och världens bästa Niklas varit tillsammans i ett helt år,
och det känns alldeles underbart. Ett helt år av kärlek,
tillsammans med världens bästa kille.
Det är nästan för bra för att vara sant,
men det är sant, och jag mår bäst i världen!

Vi har precis firat med att gå ut och äta, på Thai Sing.
Så nu är vi mätta och belåtna och ska fortsätta fira
i sängen, hihi.


Det finns ingen jag hellre vill vakna upp bredvid varje morgon.
Det finns ingen hellre jag vill få pussar i nacken av.
Det finns ingen hellre jag vill höra säga: jag älskar dig, baby.
Det finns ingen hellre jag vill vara med.
I mina ögon finns bara du.

Loving you always.

Kommentarer:


2009-09-07 @ 22:35:15

Love u! :)
Anonym

2009-09-11 @ 12:36:19

grattis :)

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: