Lite smått uttråkad

2009-09-23 | 13:03:40 | 0 Kommentarer

Har varit uppe ett par timmar nu, det är bra.
Har dock inte gått ut, sparar krafterna till cyklingen sen, hehe :)
Sitter hemma hos Niklas och väntar på att han ska komma hem,
är kramsugen! Och lite smått uttråkad. Finns inte så mycket att göra på förmiddagarna,
antar att arbetslösheten börjar göra sig påmind. Ska bli skönt att ta tag i livet
och förhoppningsvis få en praktikplats i stan. Men måste ta mig till arbetsförmedlingen
osv först. Är väl bara att ta sig i kragen och gå dit, antar jag. Sara, du får följa med mig!

Ikväll ska folket till Hugo, men jag är inte ett dugg pepp.
Vill bara vara hemma. Får se hur kvällen blir.


Niklas säng är mysig, men mysigast när han ligger i den!
Lite sad att jag glömde mitt smink hemma, förutom läppstift.
Att sminka sig är ju det perfekta tidsfördrivet!
Och också väldigt roligt :) På fredag ska jag köpa hårfärg!!

Hm, vad ska jag göra nu..? Kan ju göra ett litet work out pass
framför tv:n! Yeah.

Cherry

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: