Cherrypie

2009-09-28 | 23:21:37 | 1 Kommentarer

Dagen började ganska meningslöst, gick upp vid 11 för att inte sova bort hela dagen.
Då känns den ännu mer meningslös. Niklas baby sov här, alltid lika mysigt.
Jag hade ställt alarmet på min mobil åt honom, lite tidigare än när han skulle gå upp så
han kunde snooza :) Men när det var dags att gå upp råkade vi somna om
och jag vaknade vid kvart i 8 och såg att han hade försovit sig. Han började
kvart över 8 och eftersom det tar bara 10 minuter från mig till skolan och eftersom
han är kille = gör iordning sig på 10 minuter, så var det rätt lugnt :)
Pussade min älskling hejdå och han kallade mig sitt vackra morgontroll :')
Haha sötnos. Sen såg jag lite på Vakna med The Voice och somnade sen om.

När min bror slutade skolan gick vi på stan en sväng.
Köpte en röd leopardsjal, två vita hårrosetter och en mascara :)
Vid 7 drog jag och Sara ut och gick runt Åbackarna en timme, härligt!
Är så skönt att röra på sig :)
I veckan måste jag verkligen till Arbetsförmedlingen, vill inte :(
Känns riktigt jobbigt faktiskt.

På torsdag kommer älsklings-Stalla hem!
Åh vad vi saknar dig här hemma ska du veta!
Så på lördag blir det Hugo hoppas jag?! :D

För övrigt älskar jag Maria Montazami i Svenska Hollywoodfruar!
Hon är ju bara så söt! :') Lite slow sådär haha :D
"När jag inte har läppstift på mig känner jag mig exposed, rädd!"
Haha jag, mamma och Sara skrattade mycket åt henne kan jag säga! :)

Nu sitter jag här och saknar min Niklas.
Längtar tills imorgon kväll då jag ligger i hans säng.
Där trivs jag verkligen bäst bäst bäst.
Jag har en sån tur som har världens bästa pojkvän.
Så säger ju alla om sina pojkvänner,
och såklart är ju dom pojkvännerna dom bästa för DOM :)
Men min pojkvän är helt klart den bästa för mig!

"Jag älskar att krama dig bakifrån och pussa dig i nacken, att få dig att skratta även fast du är sur, kolla på dig när du sover, klämma på din rumpa osv"

Alltså naw :') Den mannen är verkligen besatt av min rumpa! Och andra saker också hoppas jag, haha :)

Ska krypa till kojs tidigt ikväll tror jag,
eller ja, innan 1 alltså, hihi :)
Känner mig redan lite trött och ska upp skapligt imorgon och cykla med Sara :)

God natt!
Cherry

 


Kommentarer:


Anonym

2009-09-29 @ 13:30:00

haha jag digga "50%rumpa & 50% pms !!

ja, då kan man ju säga att vi har dom bästa pokvännerna höhöhö :DDD

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: