Annorlunda fredag

2009-09-18 | 21:13:39 | 1 Kommentarer

Underbara fredag. En nykter fredag. En hemmafredag alldeles ensam!
Rätt ovanligt. Men rätt skönt. Blev lite för mycket i onsdags som resulterade
i min värsta bakfylla någonsin. Första gången jag spytt dagen efter.
Mådde skit hela gårdagen, har till och med mått dåligt idag. Illa.

Igår kväll kom Niklas till mig och mamma bjöd oss och min bror på pizza.
Det var gott. Imorse klockan 9 kom pappa, min styvmamma Jessica och
mina småsystrar Nellie och Mollie och hämtade mig och vi åkte till Linköping.
Mötte upp mina systrars morfar som bjöd på fika. Kom hem vid 1-tiden
och blev då avsläppt hos Sara. Vi gjorde inte så mycket, satt framför tv:n.
Och Sara tog ut mitt löshår. Var trött på det och kan göra mer frisyrer med mitt egna,
som faktiskt är rätt långt. Köpte hårläggningsvätska häromdagen,
som man ska ha i blött hår och sen rulla upp det på spolar eller bara snurra håret och
fästa med hårspännen/hårnålar. Jag ska göra det sistnämnda, har sett bilder
på det och det blir verkligen jättefint. Äkta 50's :)

Nu ska jag bada och pyssla om mig själv och sen inviga läggningsvätskan.
Sen ska jag lägga mig i soffan med ostbågar och cola och titta på Kenny Begins som jag hyrde förut.
Jag är nämligen ett stoooort Kenny-fan och har varit i många år,
jag och min bror älskade det när vi var mindre och hade hela serien på film,
som tyvärr dog i Saras VHS för ett par år sedan!
Vill så gärna leta fram bildern på mig i Saras rum med Kenny-filmen runt halsen (hela bandet paja
så gick att ha som halsband) och med ledsen min. Men orkar inte rota i bilddagboken nu, minns inte
när det var heller.

Niklas är och skatar i Finspång, förhoppningsvis kommer han hem inatt
och förhoppningsvis orkar jag pallra mig iväg på cyklen och hem till honom :)
Med en sjal då, eftersom håret kommer vara upprullat hihi.

Nu tror jag att badkaret är fullt!


Kommentarer:


Rasmus

2009-09-18 @ 23:22:42

fyllepizza är aldrig fel :')

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: