-

2009-09-23 | 23:08:57 | 2 Kommentarer

Tjöt precis sönder till Grey's Anatomy.
Dom träffar jämt mitt i prick.

Har fortfarande ont i foten, har nog sträckt den.
Dumma fot.

Ska nog lägga mig snart, är dock inte speciellt trött.
Men kanske är bra att jag lägger mig tidigt, så
kommer jag upp skapligt imorgon. Tycker inte om att
sova bort hela dagarna i veckorna,
gör mig ännu mer påmind om att jag är arbestlös.
Kanske ger mig ut och går imorgon bitti,
inte till Vrinnevi dock.. Får väl hitta på en egen runda.
Och bara gå. Gå och rensa skallen lite.

Varför försöker jag ens?


Kommentarer:


Anonym

2009-09-24 @ 15:07:37

non dag kan vi motionera om du vill :DDD

har int ekunnat gjort det på ett tag pågrund av förskylning/svininfluensan höhö :D
Anonym

2009-09-25 @ 18:33:23

hehe okej :D:D

vi ses i morrn iaf :D:D

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: