When you are feeling tired, I'll lay there with you

2009-10-29 | 10:38:02 | 0 Kommentarer

Gud vad jag droppar inlägg nu för tiden! Hoho jaja.
Nu fick jag hicka också. Pappa stör sig jämt på mig när jag hickar
för jag hickar så högt, hihi.
Tråkväder ute, vill ju ha sol när vi ska promenera till Maxi!
Jag får klä mig varmt helt enkelt. Sara smsade nyss, hon tar 12-bussen!
Yes! Så borde börja göra mig iordning! Får ta och hoppa in i duschen strax.
Varmt och skönt. Ska skriva ett litet kärleksbrev till min födelsedagspojke också
om jag hinner, som han kan läsa när han kommer hem :')
Var länge sen vi skrev kärleksbrev! Vi brukade skriva dom i skolan
och lägga i varandras skåp :') Vi Ska nog ta och läsa
dom jag skrev till honom när vi bara varit tillsammans ett par månader,
han har dom i sin hylla hihi.
En gång sprutade jag på parfym och gjorde en läppstifts-pussmun
så det skulle bli ett äkta kärleksbrev, haha :') Och skrev en massa klyschiga
raggningsrepliker!

"Hej nuni, budi, bubi, tuni, tudi, kudi, nubi!
Du kan väl få ett kärleksbrev då! :( (haha, jag höll på att skriva kärleksbarn!)

Gud måste vara upprörd idag, han saknar ju en ängel

Synd att det inte fanns en 8:de medlem av det 7 små dvärgarna, då skulle den
heta Söter och vara du!

Dagens rätt: Du och jag a lá säng

Hej, får jag kolla en sak? *kollar bakom örat* mh, som jag trodde - made in heaven!"


osv :D hahaha :D

Och ett av dom avslutas: PS. Sara är söt (hon tvingade mig att skriva det :()
Aldrig! / Sara


Hahaha!

Nej nu måste jag slita mig härifrån och börja göra iordning mig!

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: