Tjolahopp

2009-10-14 | 09:16:29 | 3 Kommentarer

Sitter hemma med jackan på, redo att cykla iväg och möta Sara.
Ska följa med henne till arbetsförmedlingen och sen åka hem till henne medan hon
har möte med sin handläggare. Vi följer alltid med varandra dit som moraliskt stöd, hehe.
Tycker det känns bra att ha någon som följer med en dit, men sen om den andre går
hem under tiden spelar ingen roll. Bara man är två som går dit och sitter och väntar
på att bli uppropad :) Jag ska dit nästa vecka för ett möte, tredje gången jag är där då.
Vi är nästan stammisar där! Haha.

När Sara plutten kommit tillbaka ska vi ut och gå, som vi gör varje dag :)
En timme om dagen, superskönt! Och rundan runt strömmen är ju helt lovely.
Mysipys.

Laddar upp lite bilder från förra onsdagen när jag, Niklas, Sara och Nicke var på Hugo :)
På min och Niklas 13-månadersdag, så blev ett litet firande, hehe :)
Tog bilderna från rara Sara.





Jag var inte riktigt med på noterna, men var tvungen att ladda upp den
här bilder för att Niklas blev så söt!!! :')


"Maaaaaaaaaaaaaaaax! <3"





Var en mycket lyckad onsdag som slutade hemma hos Sara :D

Ikväll blir det Hugo igen, personal + stammisfest :D
Ska bli nice.


Kommentarer:


Janne

2009-10-14 @ 21:19:03

oh ser att du också klippt lugg, sniiiiggt :DDD
S

2009-10-14 @ 22:44:02

oh, galet snygg i håret hörru! Jefligt nice :D
Cherry

2009-10-15 @ 11:19:15

Tack brudar! Jag och Sara klippte lugg för ett tag sen, men vi brukar sätta upp den haha. Vi hade lugg mycket förut, fast ganska kort. Trivs nog bäst utan lugg, men nu kan man ju variera sig :D

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: