Ingen lever ditt liv och luften är fri

2009-10-12 | 22:40:48 | 2 Kommentarer

Jag förundras av människor som vägrar må bra.
Som ältar saker som hände för länge sen.
Som inte kan hitta ljuset. Som vill vara kvar i mörkret.
Som låter det förflutna spöka.
Jag är trött på människor som tar livet för givet.
Jag är trött på att se människor sluta kämpa.
Hela livet väntar, livet har knappt börjat.
Varför ge upp nu? Alla gör misstag, alla blir sårade,
alla får hjärtat krossat,
men det går att laga.

"Alla mår dåligt, alla mår skit."


Gud vad jag längtar tills Markus Krunegårds nya album kommer upp
gratis på Spotify.

Kommentarer:


Sanna

2009-10-14 @ 22:46:15

word! Jag menar, tänkt om man gett upp för några år sen, trodde aldrig det skulle kunna bli såhär bra även om saker såklart kan bli bättre, men vad fuck det är ju därför man fortsätter - för fatta hur bra framtiden ska bli liksom :D
Cherry

2009-10-15 @ 11:17:47

Ja, precis! Om man ger upp får man ju aldrig chansen att se hur bra det kan bli.

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: