Bullbak!

2009-10-26 | 21:39:35 | 1 Kommentarer

Idag har jag och min bror bakat bullar! =D
Massa massa bullar :D Kanel, kardemumma och vanilj. Nam nam.
Tog oss flera timmar men det var det värt :D
Luktade gott i hela lägenheten också.
Niklas är här och han har redan ätit tre stycken :D
Vi åt god mat förut också med min bror och hans tjej, kycklingfilé
är nog det bästa jag vet! Skulle kunna äta det varje dag typ, hihi.
Jag gjorde en exotisk fruktsallad till efterrätt också,
riktigt gott och nyttig! Med mango, apelsin, physalis, sharonfrukt
och passionsfrukt.

Ser nu att jag har bränt mig när jag solade förut :(
Lite i ansiktet och på bröstet. Inte så mycket, men ändå inte bra liksom.
Har smörjt in mig med lugnande krämer så hoppas det hjälper :)

Får se vad som händer imorgon, ska iallafall bli skönt
att få sova med min baby inatt! Tror vi somnar snart,
båda är jättetrötta. Så ska krypa ner bredvid honom nu.

Natti natti!

Kommentarer:


Jacqueline

2009-10-26 @ 22:40:32

Låter mummsigt!

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: