13 13 13 13 13 13 13 <3

2009-10-07 | 09:32:51 | 3 Kommentarer

Sitter hemma hos Niklas och gick upp för en stund sen.
Tycker inte om att sova så länge mitt i veckorna,
efter 11 och det känns som att jag sovit bort hela dagen..
Får nästan lite dåligt samvete, alla andra går i skolan eller
jobbar och så ligger jag hemma och sover.
Inte för att jag gör något vettigt nu direkt, sitter bara här,
men ska göra iordning mig så småningom.

The day has come, jag ska till arbetsförmedlingen och soc..
Har skjutit upp det här i flera veckor men nu blir det av!
Sara ska följa med mig och efteråt blir det väl som vanligt en sväng runt strömmen :)
Vi har varit riktigt duktiga med det,
och igår gick vi extra långt. Vi båda gick till Ö&B,
jag från Niklas och hon hemifrån sig själv. Sen gick vi till Folkparken
och gick runt strömmen och sen hem till mig. Ca två timmar tog
det och det kändes kan jag lova. Speciellt om man bar en tung påse.
Köpte två pumptvålar, en duschcreme och grönt te,
så jag bidrar med lite där hemma. Ska börja dricka en kopp grönt te om dagen.

Har hunnit med lite shopping också.
Två par tjocka strumpbyxor, ett långt linne och ett par sammetstights.
Tror det var allt. Jag har kommit fram till att min klädstil ändras på hösten.
Jag klär mig liksom mer "mysigt". Med strumpbyxor och tights och långa, tjocka tröjor.
Så kan det va :)

Idag firar jag och gullepluttsnutten 13 månader. Holy shit vad den här senaste
månaden har gått fort! Känns ganska sjukt att månaderna bara rullar på
och vi fortfarande älskar varandra lika mycket. Får se vad som händer ikväll,
vi har lite planer iallafall :)

Igår kväll gick vi ut vid halv 11 på äventyr. Gick runt lite och busade, Niklas tyckte jag
var moralkärring, haha :D Så jag försökte skärpa mig :'D Blåste ganska mycket,
men det var bara mysigt. Innan vi gick hem gick vi till Statoil och köpte med oss lite gott
och satte oss i sängen och hade det mysigt.

Nu ska jag ta första ciggen och så småningom ringa och väcka Sara som vanligt :)

Och angående det förra inlägget: Tack sötnosar. Alla kan ha dåliga dagar, och blandar man in alkohol
blir det bara sämre. Jag är iallafall på topp igen, räkna alltid med mig! :)

Kommentarer:


Rasmus

2009-10-07 @ 10:44:57

:') grattis sötnosar!
Anonym

2009-10-08 @ 14:35:24

vafan jag avr på statiol tv å gånger, synd att vi aldrig möter varandra när niklas bor precis brevid typ haha, är jämt där o ränner ^^
Kittie

2009-10-08 @ 23:57:18

Gud vilken dålig bästa vän jag är! Jag sa inte ens grattis! :(

Men vi kan ju säga att mitt Grattis var sovplats och trevligt sällskap? :D

puss

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: