-

2009-10-19 | 21:03:37 | 1 Kommentarer

Tog en promenad till Niklas för en stund sen, min bror var snäll och följde mig,
nästan hela vägen iallafall :P Blött ute, så det läckte in lite i mina skor.
Inte så nice. Nu sitter jag iallafall här, strumplös. När Niklas har duschat klart ska vi mysa i sängen
med en film. G-force tror jag det blir minsann!
Får vara försiktig med min älsklings lilla huvud idag, för han har varit hos farbror doktorn
och skurit bort en fettknöl eller något liknande. Tre sprutor och ett par stygn. Stackarn.
Ska ligga och pussa på honom hela kvällen!

Blev lite partypepp i lördags iallafall. Niklas kom hem till mig och åt,
sen begav vi oss till Sara. Där var även Denna och Dava.
Satt och chillade lite och drack. Sen stämplade vi in på Hugo och drog till Linus
och chillade lite mer. Väl på Hugo försvann partypeppen lite.
Var helt proppfullt med folk! Ungefär som på studenten.
Det var bara jobbigt och jag, Sara och Niklas var nyktra ligan vilket
inte gjorde saken bättre :P Nicke åkte in till stan från Finspång vid
12 och fick stå i världens kö, vilket vi tyckte var onödigt eftersom han säkert
skulle få stå där en timme till och dessutom behöva betala 80 spänn
för att komma in. Så vi i nyktra ligan bestämde oss för att gå ut till
Nicke och gå till Max istället :D Yummi!
Efter det traskade jag och Niklas hem till honom :)

Imorgon kl 10 ska jag till arbetsförmedlingen igen, inte så pepp.
Kom på att jag skulle ha läst igenom några papper tills dess,
vilket jag inte har gjort.. Och dom papprena ligger hemma..
Blöööh. Får se hur jag löser det där.


Kommentarer:


Rasmus

2009-10-20 @ 10:22:27

:O får du papper av dom? :c jag får ingenting, bara ett par ord som innehåller: sök sök sök! >.<

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: