You don't want to hurt me, but see how deep the bullet lies

2009-11-27 | 12:50:58 | 1 Kommentarer

Åh gud, jag tror jag hade glömt bort hur bra Placebo är. Men bara nästan.
Lyssnar på dom nu, åh <3

Varit på DA idag och det var kul!
Vi gjorde en övning där man ska skriva ner en mening om sig själv,
vad man tycker om tex. Jag skrev "Jag tycker om musik"
och sen blandades lapparna och man fick varsin och skulle gissa
vem som skrivit. En kille fick en lapp där det stod "Jag tycker om fitness"
och gissade att det var jag och då sen när vi var klara
med det sa vår handläggare James: Ja Amanda han tycker väl du ser fit ut,
din lilla rökare! Hahaha fan vad jag skämdes. Jag, fit? Njaaaa!

Ikväll blir det girls night out med min kära Sara!
Woho. Hennes man ska festa med grabbarna och min
ska repa lite med Alex. Så då passar vi på :D
Haha. Och Sara och Nicke firar faktiskt en månad idag,
hihi grattis!

Nu ska jag fortsätta lyssna på Placebo och sen kanske
äta något.

Kommentarer:


Rasmus

2009-11-27 @ 14:06:21

åh! placebo är kärlek :>

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: