Vuxenpoäng

2009-11-16 | 17:56:14 | 0 Kommentarer

Har precis ätit ugnsgratinerad falukorv och hemmagjort potatismos som JAG har gjort! :D
Och Martin och Bella :) Riktigt gott var det.

Pratade nyss med Niklas på Facebook! :') Åh nu blev jag ännu mer saknig.
Längtar tills i vår när jag ska med till Deutchland :D
Var så himla kul sist. Man kände sig riktigt bortskämd,
med all sprit, cigg och god mat man fick :D Och frukostarna <3
Och Phantasialand! Och när jag spydde i bilen ;D
Haha åh. Jag vill resa!
Och han hade köpt presenter till mig :') Så söt är han! Min pluttbebis!
Vill krama krama krama honom! Och pussa pussa pussa!
Och.... ;) Hahahaha :D

Puh, är helt varm efter att ha lagat maten. Flängt omkring och haft mig.
Funderar på vad jag ska göra nu. Vill leka med Sara men hon är fastklistrad i sin
pojkvän. Så what to do.. Bara chilla I guess.


Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: