The violence causes silence

2009-11-19 | 14:33:02 | 6 Kommentarer

Fy fan vad kul vi hade igår! :D Blev Hugo till slut med Niklas, Eve och DD
och det var asnice! :) Drack väääldigt mycket öl och satt och pratade och önskade
gamla låtar :) Dom hade öppet till halv 2 istället för 1 så det var nice :D
Vi fick för oss att vi ville gå till helveteskrogen Svea och sjunga karaoke
efteråt, eftersom dom hade öppet till 3. Vi promenerade iväg till Saras
portuppgång och lämnade våra jackor där inne vid källaren så vi skulle
slippa betala garderob på Svea :D Dom förtjänar inte våra pengar.
Vi kom dit, kom på varför vi hatar stället, och gick hem.
Usch säger jag. Som DD sa, får dåliga vibbar av det där stället.
Jävligt skumt folk och otrevlig personal. När vi står ute och röker
går det ut en tjej gråtandes som skriker till en kille som antagligen var hennes
pojkvän eller kompis, att hon blivit utslängd för att hon gjorde en anmälan för misshandel.
Vi fattade inte om hon menade anmälan på personalen eller någon gäst,
men det säger ändå ganska mycket om Svea. Och sen att både jag och Eve
har blivit drogade där ger ju inget plus direkt.
Nae nu var det verkligen sista gången vi var där och Niklas sa att dom inte ska spela där
mer, vilket är bra för då har man absolut ingen anledning att gå dit :)
Tacka vet jag Hugo! Vi skrev upp oss på julbowlingen som är om några veckor,
man skulle vara 4-mannalag så det passade ju perfekt :D Vårt lagnamn är Zie Germans.
hahaha.

Efter 5 minuterpå Svea gick vi alla 4 hem till mig och sov :)
Niklas var duktig som pallrade sig iväg till skolan vid 8 imorse,
bara för att få veta att första lektionen var inställd.. Haha vilket oflyt.
Men han var duktig och stannade kvar :) Eve och DD tog bussen hem vid
halv 11 och jag tog ett bad och kände mig lite fräschare. Var något bakis.
Vid lunch kom världens bästa baby tillbaka för lite mys och mat och sen gick han tillbaka till
skolan :) Och här sitter jag nu. Har städat lite i köket, plockat ur och ställt i disk
i diskmaskinen och torkat diskbänken och spisen. Och mitt älskade hajglas gick sönder! :(
klant som jag är när jag ska ställa in det i skåpet så missar jag så jag kör det rakt in i hyllan :(
Snyft! Jag är ju som bekant livrädd för hajar och har den största fobin man kan tänka sig ungefär,
fick ett glas med tecknade hajar på av Sara och Vicky när
jag fyllde år för ett par år sen för att dom ville retas lite hehe :D Och det blev mitt favoritglas!
Perfekt att ha cola i ju :( Och nu är det paj. Dumma! Ska önska mig ett nytt favoritglas.

Gud vad jag bladdrar på! Ajajaj. Iallafall, imorgon blir det Hugo igen och förfest hos baby
med DD och Eve än så länge :) Sen sover dom där och på lördagen lagar vi god mysmat
allihopa och sen ser på bio :D Nice!

Funderar på att köpa mig lite godis och sätta mig till rätta i sängen
och läsa en bok! Läste jättemycket förr men har blivit dåligt med det
det sista året. Funderar på att läsa klart första Twilight-boken som
står i bokhyllan och samlar damm! Dåligt av mig att inte ha läst klart den alltså.
Vill se New Moon btw! Även fast jag inte ens har börjat på den boken ;)

Nej nu ska jag fixa mig lite.


Kommentarer:


Anonym

2009-11-19 @ 17:08:39

ronja erik o gabbe är inte otrevliga :<
janne boi

2009-11-19 @ 17:09:09

eller gabbe kan vara en redig surpuppa, men inte ronja o erik :<
Cherry

2009-11-19 @ 20:01:37

Ronja tycker jag ju såklart inte är otrevlig, räknade inte med henne i personalen eftersom jag aldrig varit där när hon har jobbat :) Vet knappt vilka gabbe och erik är men det spelar ingen roll om dom är trevliga för svea suger ändå :)
Kittie

2009-11-20 @ 02:57:20

Stalla ville gå på new moon med oss när hon kommer hem nästa helg :D
Anonym

2009-11-23 @ 12:18:20

ah okej, men då vet du ju inte om personalen suger -.- .. sen om du tycker att det suger, det får du göra hehe :D jag hänger inte så mycket där själv, tröttnat lite, fast jag börjar tröttna lite på hugos med, på krogen öerhuvetaget, ska nog ta det lite lugnt ett tag ( så kommer jag säkert dra ut nästa helg haha )
Cherry

2009-11-23 @ 14:29:19

Jag kan ju fortfarande tycka att personalen suger även fast jag inte kan namnen :) Jag sa att jag inte visste namnen på dom, förutom han Gabbe och han har jag bara hört negativa saker om :P Från Niklas och bandet tex. Men grejen var att Eve sa att hon tyckte personalen var så otrevlig, vilket jag håller med om. Dom går bara runt där och ser sura ut typ ^^ Så vi jämförde med Hugo där alla är så trevliga och skapar en skön stämning :)

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: