Systerhelg

2009-11-15 | 18:43:16 | 0 Kommentarer

Då var det söndag igen. Har haft en underbar helg!
I fredags blev det Hugo med Sara och Nicke och lite annat folk :)
Min bror och hans flickvän Bella kom och mötte mig vid Hugo runt 1 nångång,
hade varit där sen 10 och dom andra skulle också hemåt så tyckte det räckte :)
Med tanke på att min syster skulle komma till mig dagen efter.
När vi kom hem var jag lite på lyset och visade massa roliga videor
på Youtube men Martin fick skriva för jag såg ingenting :D
Sen såg vi på Sjätte sinnet med jag blev trött och gick och la mig.
Hade förberett med en kanna vatten så drack den och lite till
så mådde prima dagen efter när Julia kom hit :D

Vi gick på stan och jag köpte en svart kofta på Bik Bok, alltid bra att ha.
Vi åt lite mat, fikade och hade det trevligt :)
Köpte massa godis och hyrde filmer och gick hem till mig.
Satt i sängen och pratade massor vilket var skönt för oss båda :)
Har känt mig lite orolig över henne, men känner mig lugn nu,
vet ju själv hur det var att vara 14.
Lite senare på kvällen såg vi världens sämsta skräckfilm! Blood Trails hette den,
så se INTE den. Haha fyfan.




Bilder på mig och min söta lillasyster från juli
förra året. Gud vad tiden går snabbt.


Pappa kom och hämtade oss vid 1 tidigare idag
och vi åkte hem till dom och åt lite mat och myste med
Nellie och Mollie. Söt-tösar.
Sen åkte vi in till stan igen och kollade lite,
och nu sitter jag här.

Det har varit full rulle hela helgen så har inte
ens hunnit sakna Niklas, så det gör jag nu!
Och kommer göra hela kvällen. Längtar tills han kommer hem
på tisdag! :) Mys-kalas <3
Ska nog slänga iväg ett sms lite senare och berätta
hur mycket jag älskar honom. Han kan inte svara dock
för han har inga pengar på sin mobil :( Och därför kan jag inte
ringa heller för det kostar att ta emot samtal, buhu.
Han kanske kan låna någons mobil och svara :D
Annars får jag stå ut!

Ska krypa ner i sängen och läsa nya Vecko Revyn som jag köpte nyss,
och sen se Gossip Girl.
Sen blir det badet med massa skum och ljus <3
Klockan 9 ska jag se Heartbreak Hotel, den är bra.
Blir nog ganska lagom att gå och lägga sig
efteråt, ska upp halv 8 imorgon. Ska skriva CV
på Destination Arbete. Inte så pepp, men äsch då.


Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: