Stuart Little

2009-11-03 | 14:50:22 | 2 Kommentarer

Sådär, nu är jag nybadad och fräsch. Men hamnade framför datorn istället för i sängen.
Men ska krypa ner snart. Ska koka en kopp grönt te och sen hämta Stuart Little 2 från
Martins rum.

Han är ju så söt! Kommer ihåg när ettan kom. Jag, min bror och till och med min
mamma blev helt galna i sötnosen :') Såg filmen flera gånger! Hihi.
Och Anki & Pytte! Vi spelade in varje avsnitt så vi kunde se det om och om igen.

När jag har slappat klart i sängen, samtidigt som jag fixar iordning mig
(älskar att sminka mig och fixa håret i sängen framför tv:n)
ska jag nog väcka min lillebror som sover middag, och fråga om vi kan
dra ner på stan en sväng. Innan jag går och möter Sara vid resecentrum :)
Eller så blir det så att jag struntar i stan och tar det en annan dag. Jag får se.

Nu ska jag göra te!


Kommentarer:


Anonym

2009-11-03 @ 15:20:14

hehe okej okej :P

jorå, eller jag mådde ju inte så bra, men jag hade roligtttttt fredagen innan ist :D
Rasmus

2009-11-03 @ 17:38:41

åååååååh :3 min familj såg också den på bio, fan vad vi hade katten XD

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: