Strawberries, cherries and an angel's kiss in spring

2009-11-04 | 15:57:30 | 0 Kommentarer

God eftermiddag.
Niklas stack iväg till skolan vid 8 imorse och
jag låg kvar i sängen och sov tills han kom hem vid 12.
Hade jätteont i halsen imorse och var hostig,
så tänkte att en lång morgon i sängen borde göra susen.
Vilket det nog gjorde! Känner mig faktiskt bättre nu.
Skönt!

Hjälpte Niklas att raka hans hår nyss. Inte allt då,
bara på sidorna. Blev kalasbra :) Men han var bångstyrig
och satt inte still för han tog på min rumpa hela tiden.
Kanske inte var en så bra idé att bara stå i trosorna ;) Haha.

Nu ska vi bara fixa oss lite och sen gå till Tempo och köpa frukt,
för vi ska göra fruktsallad! Blev så himla sugen på något
och tänkte att fruktsallad är ju både nyttigt och gott :D

Ska sova över här inatt igen,
för kommer dröja ända till lördag (hahah uuuh vad länge!) tills
nästa gång vi kan sova ihop igen. Niklas ska nämligen till
Kristianstad imorgon för att mönstra, och kommer hem på fredag
men då är det ju Stalla-time!
Så vi får mysa järnet inatt istället :) Frågan är bara om jag ska åka
hem en sväng innan, känns lite jobbigt, men skulle kanske vilja hämta lite mer kläder.
Oh well, jag får se :)

Imorgon ska jag till pappa som ska hjälpa mig med ansökan till komvux :)
Ska bli skönt att få det gjort!

Nu måste jag klä på mig och fixa mig lite.
Just ja, det snöar ju ute!! Tyvärr ingen mysig snö,
det blåser ju en massa :(

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: