Sovmorgon!

2009-11-22 | 21:14:52 | 1 Kommentarer

Var helt inställd på att det var någon kurs kl 9 imorgon på DA men har inget förrän
kl 13 :D En timmes föreläsning om privatekonomi bara, så det är ju inget jobbigt! :)
Gud vad skönt. Var inte så pepp på att gå från 9-15 imorgon.. Så var skönt att
upptäcka att det bara var en timme :D Då behöver jag inte gå och lägga mig så tidigt
heller :)

Gud vad jag är shoppingsugen! Vill ha massor!
Ska ge mig iväg till Arbetsförmedlingen så fort som
möjligt, helst på tisdag, så jag kan få komma på möte
osv så jag kan söka ekonomiskt bistånd.

Nu ska jag ringa Niklas :) <3

Kommentarer:


Jess the Mess

2009-11-23 @ 23:12:33

Jag är Harry Potter-skadad så jag tänker bara Dubledores Armé när du skriver DA :P

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: