So tell me when you hear my heart stop

2009-11-08 | 20:59:24 | 0 Kommentarer

Relativt nybadad med nytvättat hår och insmörjd kropp
och myskläderna är på. Det är så det ska vara.
Jag har upptäckt en låt som kommer gåpå repeat på mitt spotify:
Possibility med Lykke Li. Den är med på New Moons soundtrack.
Så himla fin. Jag tror jag dör lite.
Och den är sorgligt förstås. Som alla mina favoritlåtar ungefär.
Eller iallafall dom favoritlåtarna jag har som jag lyssnar sönder en period,
tills jag upptäcker en ny. Och så håller det på.

Jag längtar tills jag ska börja skolan.
Låter sjukt att säga så, men så är det.
Man vill alltid ha det man inte har.
Ska bli skönt att bara läsa några ämnen,
som jag väljer själv. Och att det är något
jag måste klara av själv, utan kompisar
i klassen. Det här är något jag gör,
som jag har valt, och det känns bra.
Jag tycker om att utmana mig själv.

Nu upptäckte jag en ny skitfin låt från New Moons soundtrack:
Satellite hearts. Jag får väl lyssna på dom varannan gång.

Vad ska man fördriva tiden med ikväll då?
Se på tv, sitta här, ringa Niklas, sova.

So tell me when you hear my heart stop,
you're the only one that knows.

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: